Miesten pukeutumiseen, rannekelloihin ja lifestyle-sisältöihin keskittynyt Tyyliniekka laajentaa fokustaan laadukkaaseen naisten pukeutumiseen. Kohderyhmän hallittuun kasvattamiseen on panostettu rekrytoimalla toimittajaksi suosittua Taloja ja toiveita -blogia kirjoittava Johanna Lundán, jonka nuorkauppakamarin kansainvälisissäkin tehtävissä hioutunut bisnes- ja juhlapukeutumisen tietämys valjastetaan Tyyliniekan lukijoiden käyttöön.

Johanna Lundán
Johanna Lundán

Odotukset ovat korkealla

Molempien osapuolten odotukset ovat korkealla ja kesään mennessä uuden vahvistuksen kädenjälki näkyy merkittävästi Tyyliniekan sivuilla. Ei siis ihme, että Tyyliniekan päätoimittaja Matti Airaksinen iloitsee Johannan rekrytoinnista:

Lukijamme ovat jo pidemmän aikaa toivoneet meiltä laadukkaita naisten pukeutumista käsitteleviä sisältöjä, johon pystymme nyt vastaamaan. Mielenkiintoa aihetta kohtaan olemme tunteneet jo kauan, mutta oikean tekijän löytäminen otti aikansa. Hyvää kannatti kuitenkin odottaa, sillä Johannan myötä saimme osaamista myös kodin sisustamisen sisällöntuotantoon.

Myös Johanna Lundán odottaa paljon alkavalta yhteistyöltä:


MAINOS, ARTIKKELI JATKUU ALLA


Lähden innoissani mukaan Tyyliniekan toimitusporukkaan. Tämä on upea mahdollisuus yhdistää järkevä intoiluni tyylikkääseen pukeutumiseen, sekä hieman hullu intohimoni sisustamiseen. Itselleni kumpikin aihepiiri on tuottanut matkan varrella haasteita, sillä haastavan kokoni ja kehonmallini vuoksi jouduin etsiskelemään kauan omaa bisnestyyliäni ja erityisesti vaatteita, jotka istuivat ja joissa viihdyin.

Johanna Lundán

Lisäksi edustaminen reissussa on luonut lisähaasteita toimivan vaatekaapin sisällön kokoamiseen. Tämän vuoksi pukeutuminen ei ole ollut aina helppoa, ja uskon matkan varrella oppineeni paljon kikkoja, joista lukijat ovat kiinnostuneita.

Haasteita olen kohdannut myös kodin laittamisessa, kun remontoin talostani mieluista. Vaikka paljon asioita pystyn kodissani muuttamaan, asettaa esimerkiksi rakentajan valitsema pohjaratkaisu rajoitteita, joita järkevillä omilla valinnoilla sekä äärimmäisellä mielikuvituksella pystyy muokkaamaan mieleisekseen toimivaksi kokonaisuudeksi, esteettisyyttä unohtumatta.

 

Kasvava lifestyle-mediaperhe

Tyyliniekka on kasvanut yli 100.000 kuukausittaista lukijaa tavoittavaksi verkkomediaksi. Tyyliniekan mediaperheeseen kuuluvat myös kansainvälinen Stylefellow-verkkolehti, sekä Suomen vanhin ja suurin itsenäinen kelloyhteisö Kellofoorumi. Yhdessä nämä palvelut tavoittavat lähes 150.000 lukijaa kuukaudessa. Tyyliniekka tarjoaa laadukkaasti toteutettuja sisältömarkkinoinnin ratkaisuja brändeille, jotka haluavat tavoittaa ostovoimaiset nuoret aikuiset.


JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here