Tämä ranskalainen kurkottaa premium-luokkaan – koeajossa tyylitaituri DS 4 E-Tense

Stellantis-konsernin ranskalaishaaran premium-osastoa edustaa DS, joka irtautui Citroënista jo vuosia sitten omaksi merkikseen. DS pyrkii tuomaan takavuosien isoista kissoista tutun luksustunnelman nykypäivään modernilla tekniikalla höystettynä.

Tyyliniekan uusimmat

G-SHOCK 40th Anniversary Carbon Edition – Kestävyyttä ja tyyliä 40-vuotisjuhlan kunniaksi

Casion juhlavuoden julkistus, rajoitetun painoksen G-Shock GCW-B5000 40th Anniversary...

Kimeran uusi tulkinta Lancia 037:stä myytiin jo loppuun – seuraavaksi tulossa ovat nelivetomalli ja rataspesiaali

Markku Alén nimesi aikoinaan Lancia 037:n maailman kauneimmaksi ralliautoksi, ja Lancian taika vetoaa faneihin vielä neljä vuosikymmentä myöhemminkin. Italialaisen Kimeran tekemä moderni EVO37-tulkinta 037:n pohjalta myytiin jo loppuun huimasta hinnasta huolimatta, mutta uusia versioita on luvassa.

ABT esitteli hurjan näköisen XGT:n – Audi R8:n joutsenlaulu on katukelpoinen GT2-luokan kilpuri

Nürburgringin Nordschleifella on viime aikoina bongattu testiajoissa kovasti kilpuria muistuttava Audi R8 kadulle rekisteröitynä. Nyt tuon auton taustat selvisivät, kun Audi-virityspajojen eliittiin kuuluva ABT toi julkisuuteen uusimman luomuksensa.

Audi TT:n taru päättyi – yli 25 vuoden aikana ehdittiin valmistaa reilut 660 000 autoa

Audi TT:n taru päättyi ainakin toistaiseksi neljännesvuosisadan ja tarkalleen 662 762 valmistetun yksilön jälkeen.