Rolls-Royce Phantom Limelight on tarkoitettu rikkaille ja kuuluisille – auton takaovissa on jopa telineet kelloille, koruille ja parfyymipulloille

BMW Groupille nykyään kuuluva brittiaatelinen Rolls-Royce esitteli viime vuonna Limelight-nimisen erikoismallin isosta Phantom-luksuslimusiinistaan. 25 kappaleen eränä valmistettava erikoisversio on tarkoitettu valmistajan mukaan ihmisille, jotka viettävät elämänsä parrasvaloissa ja punaisilla matoilla. Niinpä myös auton varustelu on varsin ainutlaatuinen.

phantom_31

Takaoviin on ensinnäkin suunniteltu telineet kohderyhmän maun mukaisesti. Niinpä ovista löytyy sekä daameille tarkoitettu korukotelo että pidikkeet herrojen arvokkaille rannekelloille. Lisäksi molemmissa ovissa on kolmea parfyymipulloa varten räätälöity tila. Käsintehdyt pullot ovat peräisin Ranskan lasilaaksona tunnetusta Bresle-joen laaksosta. Ideana on, että herrasväki vaihtaa hajusteensa kolme kertaa päivässä, eli ovissa on parfyymit sekä aamulle, keskipäivälle että illalle.

phantom_51

Lisäksi Phanton Limelightissa on uudentyyppiset takaistuimet, joiden pitäisi tarjota huippuluokan rentoutumismahdollisuudet. Penkkien suunnittelussa on konsultoitu lääketieteen ammattilaisia, ja niinpä istuimista löytyy monenlaisia toimintoja. Niihin kuuluvat mm. motorisoitu pohjetuki, jopa 27 asteen kallistusmahdollisuus, penkeistä esiin työntyvät jalkatuet ja lattiasta kääntyvät lisätuet kuin sokerina pohjalla.

phantom_41

Limelightissakin on luonnollisesti ”tavallisemmista” Rolls-Royceista tuttu tähtitaivasta imitoiva sisäkaton verhoilu, joka on toteutettu valokuidulla. Phantomin erikoismalli on tarjolla joko tummansinisenä vaalealla nahkasisustalla tai toisinpäin käännetyllä väriyhdistelmällä.

phantom_21

Lisärahalla auton saa todennäköisesti juuri haluamansa sävyisenä, mutta jo perusvärisen yksilön hankinta edellyttää varsin paksua lompakkoa. Phantom Limelightista joutuu nimittäin pulittamaan noin 650 000 dollarin verottoman summan.

phantom_61

Palvelut

Tyyliniekka Kellostudio

Tyyliniekka Kellostudio on asiakkaan tiloissa monikameratekniikalla toteutettava Facebook-live, joka lähetetään 25 tuhannen jäsenen Kellofoorumi-ryhmään.  Tyyliniekka Kellostudion tuotannoista uniikin tekevät keskittyminen...

Natiivimainonta Tyyliniekassa

Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä...

Videomainonta Tyyliniekassa

Videomainonta on tehokasta keino erottautua ja saavuttaa korkea huomioarvo Tyyliniekan ostovoimaisen lukijakunnan keskuudessa. Tätä varten tarjoamme omaa videomainonnan alustaa,...

Tyyliniekka LIVE Watch Show

Tyyliniekka LIVE Watch Show is a live broadcast to the 25,000-member Facebook watch community from a multi-camera studio built...
Tilaa Tyyliniekan uutiskirjeLähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme.

Lähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme. Tietojasi emme luovuta eteenpäin.