Ritari Ässä, KITT ja Comlink-rannekello

Muistatko ajan jolloin televisiota hallitsivat Ritari Ässä, Ihmemies ja Katuhaukka? Monille meistä 80-luvulla lapsuutensa viettäneistä kovin kolmikko näistä oli Ritari Ässä, KITT ja Comlink-rannekello sekä heidän sankarilliset seikkaulut vääryyttä vastaan.

Nasevalla tekoälyllä varustettu KITT osasi puhua ja Michael Knight kommunikoi auton kanssa sujuvasti myös etänä Comlink-rannekellonsa kanssa.

Mutta mistä Comlink-kello juontaa juurensa ja pystyykö sillä oikeasti kommunikointiin? Ranteessa tutustui unboxing-videolla tämän kasariklassikon uudelleenpainoksen. Tämä ranteessa kasarityyli on varmasti mintissä!

Tervetuloa matkalle menneiden vuosikymmenten nostalgiaan Ritari Ässän, KITT:n ja Comlink-kellon parissa!

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän

Aihepiirin uusimmat

Stellantis palkitsee työntekijöitään viime vuoden myynneistä miltei kahdella miljardilla eurolla

Viime vuoden vahvan myynnin jälkeen Stellantis palkitsee ahkeroijansa tuoreella ja muhkealla potilla, sillä työntekijät saavat yhteensä huikeat 1,9 miljardia euroa.

Nelipaikkaisten avo-Mersujen perinteet jatkuvat – uusi CLE Cabriolet korvaa sekä C- että E-sarjan avomallit

Mercedes esitteli viime kesänä aiemmat C- ja E-luokan coupét korvaavan kaksiovisen CLE Coupén, ja samassa yhteydessä vilautettiin myös avoversion ensimmäiset kuvat. Nyt CLE Cabrioletista julkaistiin kaikki viralliset tiedot sopivasti ennen keväällä tapahtuvaa myynnin aloitusta.

Tästä piti tulla BMW i8:n seuraaja – klassisen M1:n henkeä tavoitellut i16 ei kuitenkaan päässyt tuotantoon

BMW:n M-divisioonan lippulaivana toimiva möhkälemäinen XM-katumaasturi on herättänyt melkoisesti tunteita, joista useimmat eivät ole kovin positiivisia. Tunnemyrskyä ei liennyttäne sekään tieto, että asioiden mentyä toisin baijerilaisten valikoimaan voisi nyt kuulua keskimoottorinen urheiluauto alkuperäisen M1:n hengessä.

Jaguar Land Rover hidastaa sähköautosuunnitelmiaan – hybridit saavat lähivuosina suuremman painoarvon

Moni merkki on ilmoittanut julkisuuteen kunnianhimoisia sähköautotavoitteita, joista kiinni pitäminen voi olla kuitenkin vaikeaa markkinoilla viime aikoina tapahtuneiden muutosten jälkeen. Nyt päivitetyistä suunnitelmistaan kertoi intialaisen Tatan omistama brittiyhtymä Jaguar Land Rover.

Tyyliniekan uusimmat