Uudessa Fiat Grande Pandassa on ilmiselviä vaikutteita 1980-luvun ensimmäisestä kulmikkaasta Pandasta, mutta lanseerauskuvien yksilöiden varustelu on luonnollisesti aivan eri tasoa kuin reilut 40 vuotta sitten. Lähemmäksi alkuperäisen Pandan tunnelmaa pääsee perusmallilla, jota voi jo ihmetellä Italian kotimarkkinoiden konfiguraattorissa.
Italian aloitusmalli on nimetty Grande Panda Popiksi, ja sen hintalapussa lukee tarkalleen 18 900 euron summa. Miedolla hybriditekniikalla varustetun pikkuauton alla pyörivät mustat peltivanteet, joilla on kuitenkin kokoa alkuperäispainokseen nähden massiiviset 16 tuumaa. Värinä on puolestaan Passione Red -peruspunainen, josta ei peritä lisähintaa. Saman vanne- ja väriyhdistelmän saa myös täyssähköiseen Grande Pandaan, mutta siinä tapauksessa peltivanteet ovat valkoiset.

Suurin ero Grande Panda Popin ja muun malliston välillä ovat ensin mainitusta puuttuvat ledivalot. Karvalakkimallin halogeenit ovat lähempänä kasaritunnelmaa, ja toki Fiat ei ole ainoa autonvalmistaja joka tarjoaa hinnat alkaen -mallejaan edelleen halogeenivaloilla. Sisätilojen ”kohokohta” on puolestaan iso muovilätkä, joka komeilee keskinäytön paikalla. Muovisuojaan voi kiinnittää oman älypuhelimensa, jota varten vierestä löytyy myös USB-C-portti.

Mittaristona palvelee sen sijaan karvalakkimallissakin 10-tuumainen ruutu, ja manuaalinen ilmastointi kuuluu vakiovarusteluun. Takasivulasitkin ovat käsikäyttöistä mallia, mutta vakiona olevat takaparkkitutkat edustavat jo pientä luksusta 3,99-metrisessä pikkuautossa. Perustason ajoavustimet ovat nykyään EU:n määräämiä halvimmissakin autoissa, joten Grande Panda Popissa on esimerkiksi automaattivalot, automaattinen hätäjarrutustoiminto, liikennemerkkien tunnistus ja kaistavahti.

Jos tämä ei riitä, seuraava Italian hinnastosta löytyvä versio on 20 400 euroa maksava Grande Panda Icon joka tuo mukanaan lisää varusteita. Mainoskuvissa komeilevasta Grande Panda La Primasta pitää puolestaan pulittaa 22 900 euroa, jos pellin alla on miedolla hybriditekniikalla höystetty 1,2-litrainen bensakone. Täyssähköisestä Grande Pandasta täytyy sen sijaan Italiassa maksaa vähintään 24 900 euroa Red-varustetasolla ja 27 900 euroa La Primana. Samalta pohjalta tehty Citroën C3 on muuten ainakin saapasmaassa aina jonkin verran Pandaa halvempi.

