Autonvalmistajien isot pomot ovat usein enemmänkin liike-elämän kuin varsinaisen ajamisen asiantuntijoita, mutta Bugattin toimitusjohtaja Wolfgang Dürheimer näyttää olevan toista maata. Hän luotsaa Bugattia sekä Bentleytä, ja lisäksi Dürheimer vaikuttaa olevan varsin lahjakas kuski.
Nettiin putkahti nyt video, jossa hän ajeluttaa toimittajaa maailman haastavimpiin ratoihin kuuluvalla Nürburgringin Nordschleifella. Kuljetusvälineenä toimii Bugattin upouusi Chiron-hyperauto, jossa on huimat 1500 heppaa. Dürheimer ei arkaile, vaan hän antaa autolle oikein kunnolla hanaa. Döttinger Höhen pitkällä suoralla nopeus nousee 320 km/h:n tuntumaan, ja lähes kahden tonnin painoinen hyperauto käyttäytyy mutkissakin yllättävän ketterän tuntuisesti.
Dürheimer kertoo videolla ylpeän oloisena Chironista ja sen eri järjestelmistä, jotka on suunniteltu huimia nopeuksia silmälläpitäen. Hän mainitsee, että Bugatti aikoo tavoitella jälleen vuonna 2018 Guinnessin ennätystenkirjaan pääsyä maailman nopeimpana tuotantoautona.
Tavoitteena on siis peitota Veyronilla tehty aiempi ennätys, jolloin saavutettiin yli 430 km/h:n huippunopeus. Tälle tittelille olisi kuitenkin muitakin ottajia, joten ennätyksestä voi tulla tiukka taisto mm. amerikkalaisvirittäjä Hennesseyn tulevan Venom F5:n ja ruotsalaisen Koenigseggin kanssa.
Kahdeksanlitraisella ja neliturboisella W16-koneella varustettua Chironia aiotaan valmistaa yhteensä 500 kappaletta, eli määrä on 50 yksilöä suurempi kuin Veyronin kohdalla. Ainakin kolmasosa niistä on jo myyty, mikä on melkoinen saavutus verottomana noin 2,4 miljoonan euron hintaiselle autolle. Ensimmäiset onnelliset asiakkaat saavat Chironin alleen syksyllä, ja ainakin videon perusteella hyvää kannattaa odottaa.