Hyundai myy valikoiduissa Euroopan maissakin Staria-nimistä tila-autoa, joka ei ole kuitenkaan sähköauto todella futuristisesta ulkonäöstään huolimatta. Samaa tyyliä hyödynnetään myös ST1-nimisessä pakussa, joka on sen sijaan täyssähköinen.
Etelä-Korean kotimarkkinoilla aluksi esitellyn pakettiauton nimi tulee Hyundain hyötyajoneuvojen Service Type 1 -luokituksesta. Hyundai toi julkisuuteen vasta uuden sähköpakunsa kuvat, mutta teknisiä tietoja joudutaan vielä odottelemaan. Se on kuitenkin tiedossa, että ST1 kulkee pelkästään sähkön voimin ja auto on kehitetty Etelä-Korean pienyritysten tarpeisiin. ST1:tä saa tavallisena pakettiautona, jäähdytettynä pakuna sekä pelkkänä hyttinä, jonka takarungon päälle voi sovittaa haluamansa tavarankuljetusosan.
Hyundai on kuulemma tehnyt yhteistyötä paikallisten jakelufirmojen kanssa selvittääkseen, mitä työajoon tarkoitetulta pakulta kaivataan. Tarkoituksenmukaista käytännöllisyyttä edustavat esimerkiksi peltivanteet ja maalaamattomat puskurit. Futuristinen keulailme edustaa samaa tyyliä kuin Stariassa ja vaikkapa uudessa Konassa, eli itse ajovalot on sijoitettu varsin alas puskuriin ja niiden yläpuolella kulkee koko keulan halkaiseva ledinauha päiväajovaloja varten.
ST1 on kehitetty suurempia tilantarpeita varten kuin Starian Load-pakettiautoversio. Mustat muoviosat suojaavat keulan lisäksi myös kylkiä sekä perää, ja latausluukku on sovitettu Konan malliin auton nokalle toispuolisesti. Etukamera on sen sijaan sijoitettu hieman ylemmäs puskurin maalattuun osaan. ST1 on kuulemma suunniteltu helpon lastattavuuden ehdoilla, joten auto kulkee isoksi pakuksi varsin matalalla. Vaikka Hyundai on peräpäänsä osalta kuin pyörien päälle nostettu laatikko, aerodynamiikkaankin on panostettu erityisesti keulassa. Katon etureunan spoileri pienentää ilmanvastusta, ja samaa tarkoitusta palvelevat myös hytin ja peräpään väliset katteet.
Kaikki tiedot ja hinnat on luvattu kertoa vielä tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana ennen kuin ST1:n myynti starttaa kotimarkkinoilla. Tämän jälkeen futuristista työkalua kaavaillaan myytävän muillakin alueilla, joiden joukkoon saattaa jossakin vaiheessa kuulua myös Eurooppa.