Audin valikoiman sporttisimmista malleista vastaava RS-divisioona juhli äskettäin 25-vuotissynntäreitään, koska Porschen kehittämä RS 2 tuli markkinoille vuonna 1994. Tätä nykyä RS-mallisto ulottuu kompaktiluokan RS 3:sta coupé-koriseen RS 5:een, mutta siihen mahtuu myös melkoisia aukkoja Audin muun malliston uudistumisen vuoksi. Niinpä esimerkiksi RS 6 ja RS 7 loistavat tällä hetkellä poissaolollaan, mutta asia korjaantuu pian.
Audi julkaisi nimittäin tiiserikuvan kuudesta uudesta RS-mallista, joista kaksi on luvattu esitellä vielä tämän vuoden puolella. Hämärän kuvan vasemmassa laidassa näyttäisivät pilkottavan upouusi RS 6 ja coupé-henkinen sisarmalli RS 7, jotka saatetaan nähdä jo reilun kuukauden päästä ovensa avaavassa Frankfurtin autonäyttelyssä. Sekä RS 6 Avantia että RS 7 Sportbackia vauhdittaa tuttuun tyyliin nelilitrainen tuplaturbokasi, josta on kuitenkin kutiteltu entistäkin enemmän potkua.
Mylly voisi huhujen mukaan tuottaa jopa 650 hevosvoimaa, jotka ohjataan kaikille neljälle pyörälle ilman muutamista kilpailijoista tuttua driftausmoodia. Autojen nokkaa koristavat aggressiiviset ilmanottoaukot, ja RS 6:ssa myös lokasuojia on levitetty tuntuvasti. Jopa 22-tuumaiset pyörät kätkevät sisälleen massiiviset jarrut, ja perää koristavat RS-divisioonan tunnusmerkkeihin kuuluvat kaksi isoa putkenpäätä ja takapuskurin alareunan diffuusori.
Seuraavaksi vuorossa voisivat olla seuraavan sukupolven RS Q3 ja sen viistoperäinen Sportback-sisarmalli. Niiden pellin alla murisee ainutlaatuisen äänimaailman tuottava turboviitonen, joka on jälleen onnistuttu päivittämään viimeisten päästömääräysten mukaiseksi. Koneesta pitäisi irrota noin 420 heppaa, jotka ohjataan kaksoiskytkinlaatikon kautta Haldex-tyyppiselle nelivedolle.
Viides uutuus on päiväajovalojen grafiikan perusteella faceliftattu RS 4 Avant. Sporttifarkun tyyliä hiotaan äskettäin kasvojenkohotuksen saaneen A4:n malliin, mutta tekniikkana palvelee jatkossakin 2,9-litrainen tuplaturbo-V6. Tiiserikuvan oikean laidan auto vaikuttaisi puolestaan olevan RS-valikoiman huipulle ainakin hintansa puolesta asettuva RS Q8, joka hyödyntää pitkälti samaa tekniikkaa kuin Lamborghini Urus. Se jää kuitenkin nähtäväksi, joudutaanko Audissa tyytymään 650-heppaista Lamboa hitusen pienempään teholukemaan.