Harva mieltää Porschen viranomaisten suosikkimerkiksi, mutta saksalaisia urheiluautoja on nähty poliisiautoinakin vuosien saatossa. Suomenkin poliisilla oli 1960-luvulla käytössään 356- ja 911-malleja, jotka toimivat liikenteenvalvonnan lisäksi myös PR-tehtävissä. Porsche on toimittanut historiansa aikana yli 1000 poliisiautoa ympäri maailmaa, ja osa niistä on ollut jopa avokattoisia.
Tähän joukkoon kuuluu myös 911 Targa, joita luovutettiin 20 kappaleen erä Belgian poliisivoimille vuonna 1976. Nämä autot ovat kaikkein harvinaisimpia poliisi-Porscheja, koska niiden takapellin alla sykki aivan eri tekniikka kuin tavallisille asiakkaille myydyissä Targoissa. Belgialaisia poliisisportteja vauhditti nimittäin 1970-luvun super-911:stä, eli 2.7 RS:stä napattu voimanlähde.
210 heppaa luovuttava bokserikuutonen teki Porscheista aikansa nopeimpia poliisiautoja, ja tämä titteli meni muiden haltuun vasta 1990-luvun puolella. RS-koneiset Targat saivat viranomaiskäytössä sen verran kovaa kyytiä, että ainoastaan kolme yksilöä on selvinnyt näihin päiviin asti. Suurin osa muista poliisi-Targoista kohtasi matkansa pään jo aktiiviaikoinaan, koska poliisit eivät kuulemma vaivautuneet edes sammuttamaan niiden moottoreita työvuorojen välillä.
Belgialaisten poliisi-Porschejen maine on kiirinyt vuosien mittaan myös merkin harrastajien korviin. Yksi heistä on Ari Epstein, joka joutui täysillä aikansa nopeimman poliisiauton pauloihin. Hän sai käsiinsä listan, joka kertoi kaikkien valmistuneiden yksilöiden alustanumerot. Esptein etsi omaa autoaan kaksi vuotta, kunnes vihdoin tärppäsi. Vertailu tehtaan alustanumeroihin paljasti, että kyseessä oli aito asia.
Epsteinin käsiin päätynyt Targa oli viettänyt lähes kolme vuosikymmentä ruususen unta virkakäytöstä poistuttuaan. Talliin varastoidussa autossa oli jopa säilynyt sen koko poliisivarustus 1970-luvun sireeniä myöten. Sillekin on muuten looginen selityksensä, miksi Belgian poliisi päätyi aikoinaan irrotettavalla kattopalalla varustettuun Targaan. Avokatto oli nimittäin ihanteellinen virkakäytössä, koska repsikkana istunut poliisi pystyi tarvittaessa nousemaan seisomaan autossa ja viittomaan merkkejä muille tielläliikkujille.