Saksalainen virityspaja Mansory on tunnettu villin näköisistä tuning-luomuksistaan, jotka ylittävät usein jo hyvän maun rajat. Nyt julkisuuteen tuotu Audi RS 7 näyttää Mansoryksi jopa yllättävän hillityltä, mutta auton teholukema on kaikkea muuta kuin vaatimaton.
Performance-paketilla höystetyn RS 7:n nelilitraisesta tuplaturbokasista irtoaa tehtaan jäljiltä 630 hevosvoiman huipputeho ja 850 newtonmetrin maksimivääntö, mutta Mansoryn käsittelyn jälkeen potkua on peräti 1050 hepan ja 1199 newtonin edestä. Mansory ei ole julkaissut listaa moottorin kaikista muutoksista, mutta pannu on ilmeisesti saanut ainakin uudet turboahtimet, tukevammat sisuskalut sekä tehokkaamman bensansyötön.
Vakiokuntoinen RS 7 Performance kiihtyy tehtaan mukaan 3,4 sekunnissa nollasta sataan, joten Mansoryn luomuksen kiihtyvyyslukeman pitäisi alkaa jo kakkosella. Lukujen valossa tämä ei ole mikään ihme, koska autossa on jo enemmän tehoa kuin hybriditekniikalla höystetyssä Lamborghini Revueltossa.
Vaikka RS 7 edustaa ulkoisesti Mansoryn tuningin hillitympää päätä, auton koriinkin on asennettu runsaasti lisäpalikoita. Esimerkiksi etupuskuriin on sovitettu taotusta hiilikuidusta tehtyjä osia maskin ja ilmanottoaukkojen ympärille. Keulan ilmettä on höystetty myös uudella spoilerilipalla ja aerodynamiikkaa palvelevilla ilmanohjaimilla. Audi on saanut lisäksi hiilikuituiset sivuhelmat sekä peilinkotelot, ja takapäätä koristavat uusien pakoputkenpäiden lisäksi niitä reunustava massiivinen diffuusori ja lippatyyppinen spoileri.
Luonnollisesti myös vanteet edustavat Mansoryn omaa designia, ja tuning-pajan tyyliä löytyy sisustastakin vähintään riittämiin. Sisätilat on vuorattu lähes kauttaaltaan kirkkaan oranssilla nahalla, joka saa kontrastia mustista ompeleista ja pieniä logokuvioita toistavista ruskeansävyisistä koristepaneeleista. Lisäksi ohjaamossa on viljelty runsaasti Mansoryn logoja ratin keskiötä ja oransseja turvavöitä myöten.