Verkkokaupan ostoikkuna on Tyyliniekan valittujen sivupohjien loppuun kiinteästi upotettu asiakkaan verkkokauppatuote osto- ja lisätietopainikkeilla.
Tyyliniekka tavoittaa kuukaudessa satatuhatta suomalaista, jotka panostavat itseensä. Suosituimpia aihealueitamme ovat kellot, autot, pukeutuminen ja asuminen. Tarjoamme tälle lukijakunnalle suunnattuja sisältöjä, sekä kohdennettua mainontaa.
Verkkokaupan ostoikkuna on edellä mainittujen aihealueiden sivupohjiin lisätty upotus asiakkaan verkkokaupan tuotteeseen. Ostoikkunan kautta lukija voi klikata tuotteen suoraan ostoskoriin tai lukea lisätietoja. Kummassakin tapauksessa lukija siirtyy suoraan asiakkaan verkkokauppaan.
Ostoikkunan avainhyöty verkkokauppiaalle suoran ostomahdollisuuden lisäksi on se, että tuote näkyy artikkelin loppuun lukeneille aina, eli erilaiset mainonnanestotyökalut eivät tulkitse sitä oletusarvoisesti mainosbanneriksi tai mainokseksi.
Kullakin sivulla on vain yksi ostoikkuna, joten huomioarvo on taattu. Ostoikkunan tuotetta voidaan vaihtaa kerran viikossa, tai sopimuksen mukaan.
Ostoikkunan hinta on 500 €/viikko*, sisältäen näkyvyyden kaikissa artikkeleissa. Tilauksen minimimäärä on 4 viikkoa, jotka voidaan jakaa kalenteriviikon mittaisiin pätkiin korkeintaan kuuden kuukauden periodilla. Ajankohtien valinnassa noudatetaan “first come, first serve” -periaatetta. Hintaan lisätään voimassa oleva arvonlisävero 24 %. Laskutus tapahtuu tilausvahvistuksen yhteydessä, 14 pv netto.
* pidemmät tilausmäärät sopimuksen mukaan.
Katso ostoikkunan esimerkki alta.