Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä rakennat samalla myös brändimielikuvaasi.
Tyyliniekan natiivimainonta on vaikuttava tapa puhutella lukijoitamme siten, että heidät ohjataan oikean viestin saattelemana eteenpäin esimerkiksi verkkokauppaan. Tämän lisäksi vahvistamme asiakkaamme hakukonelöydettävyyttä.
Lukijoita Tyyliniekassa on kuukaudessa vähintään 100.000.
Hintamme on kiinteä, 1.500 € / artikkeli. Artikkeli julkaistaan normaalin sisältömme yhteydessä, “Kaupallinen yhteistyö” -merkinnällä ja -kategoriassa, sekä parhaiten kuvaavassa sisältökategoriassa. Laskutus tapahtuu ennen artikkelin julkaisua, 7 pv netto. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Natiivimainonta – kuinka kaikki tehdään?
Natiivimainontaa varten meille toimitetaan viimeistään kahta päivää ennen artikkelin julkaisua julkaistava aineisto linkkeineen ja kuvineen. Artikkelista lähetetään ennen julkaisua esikatselulinkki, jonka hyväksynnän jälkeen artikkeli julkaistaan sovitulla hetkellä. Artikkelin lukumääristä toimitamme raportin kahden päivän jälkeen, sekä viikon jälkeen julkaisusta.
Tekniset ohjeet
Natiivimainos on Tyyliniekassa julkaistava artikkeli, jonka voi toimittaa Word-, Pages, RTF- ja tekstimuodoissa siten, että siihen on merkitty väliotsikot ja linkit selkeästi. Julkaisuvalmis aineisto toimitetaan sähköpostilla ([email protected]) joko liitetiedostona tai latauslinkkinä. Asiakas vastaa täysimääräisesti siitä, että julkaistavan materiaalin tekijänoikeudet ovat kunnossa. Aineiston vastaanoton kuittaamme aina lähettäjän sähköpostiin.
Lisätiedot ja tilaukset
Autamme mielellämme natiivimainonnan suunnittelussa, joka puhuttelee Tyyliniekan lukijoita. Natiivimainontaa myymme artikkelikohtaisesti ja siihen voi yhdistää tehokkaan videomainonnan kampanjan. Ota yhteyttä:
Matti Airaksinen
Puh. 045 122 8780
[email protected]