Tyyliniekka oli alkujaan henkilökohtainen tyyliblogi, jonka kantava teema oli ja on tänäkin päivänä laadukas ja ajaton pukeutuminen. Pukeutumisen käsite laajentui myöhemmin rannekelloihin ja tyylikkääseen elämään.
Maaliskuun 5. päivänä vuonna 2013 oli jännittynyt tunnelma, kun päätin julkaista oman henkilökohtaisen pukeutumismatkani tärkeimmän etapin, oman tyyliblogin. Asiaa olin haudutellut muutaman kuukauden ajan ja kun sain mukaani pari ystävääni sekä yhden yhteistyökumppanin (joka on edelleen mukana), rohkenin tekemään julkisen ulostulon. Nimeäkin jouduin miettimään hetkisen, mutta jostain se sitten putkahti. Tyyliniekka oli hyvä nimi, niin hyvä, että otimme sen tänä vuonna ystävänpäivänä takaisin käyttöön.
Näiden seitsemän vuoden aikana Tyyliniekasta on kasvanut omalla sarallaan yksi Suomen luetuimmista lifestyle-verkkolehdistä ja olemme etenkin kelloalalla Suomen suurin. Samalla olemme kasvaneet ulos blogin määritelmästä verkkomediaksi, joka tavoittaa pitkälti yli satatuhatta suomalaista kuukausittain, parhaimpina kuukausina lähes 200 000 kävijää.
Tyyliniekan vahvuus on ollut rohkeudessa olla omaleimainen ja tarpeen vaatiessa nopea liikkeissään. Olemme kokeilleet monenlaisia sisältöjä ja palveluita, jotka ovat onnistuneet ja epäonnistuneet – ja sen myötä olemme oppineet mikä toimii ja mikä ei. Onnistumisesta hyvänä esimerkkinä toimivat korut, jotka otimme rohkeasti osaksi Tyyliniekkaa yhden toimittajamme intohimosta aihealuetta kohtaan. Korusisältöjen osalta kruununjalokivemme on Kuukauden koru -teema, jonka myötä olemme jakaneet kahtena vuotena halutun Vuoden koru -tunnustuksen.
Samalla olemme löytäneet mukaan oikeanlaisia tyyppejä, hyviä ihmisiä, jotka ovat tuoneet oman persoonansa ja osaamisensa osaksi Tyyliniekkaa. Olenkin sanonut, että Tyyliniekan vahvuus on siinä, että sen äänen muodostavat samanhenkiset, mutta erilaiset ihmiset. Sen takia meitä rakastetaan ja kenties vihataan, sillä olemme rohkeasti me – emmekä kukaan muu.
Suosittelemme
Julkaisemme mielenkiintoista sisältöä tyylikkäästä elämästä
Tänä päivänä käsittelemme monipuolisesti niin miesten kuin naisten pukeutumista ja elämäntyyliä, otsikossa olevan lupauksemme mukaisesti. Haluamme rohkeasti puolustaa suomalaista yrittäjyyttä ja kauppiasta, joiden tuotteisiin ja palveluihin itsekin tukeudumme omassa arjessamme – ja myös juhlan hetkellä.
Mitä tästä eteenpäin? Kuten lukijamme ovat huomanneet, palasimme Suomessa takaisin Tyyliniekka-nimeen, Stylefellow‘n jäädessä elämään englanninkieliseksi kelloihin keskittyneeksi verkkolehdeksi. Tyyliniekan paluun yhteydessä yhdistimme sisarjulkaisumme Jokamiehen laadukkaat autosisällöt osaksi Tyyliniekkaa, jonka jälkeen toimimme Suomessa yhden nimen ja meidän mielestä tietysti brändin alla. Samalla päätimme ottaa mukaan hieman luksusta, suomalaiseen makuun sovittaen.
Kiitos, kun olet kulkenut kanssamme. 🙂