Tyylivaltikka vaihtoi Alihankintamessuilla omistajaa

Suomen parhaat ammattimessut, Alihankintamessut ovat käynnistyneet ja perinteiseen tapaan Tyyliniekassa ruoditaan messujen pukeutumista. Jos Alihankintamessujen tyyliä analysoi suuressa mittakaavassa, on tänä vuonna pukeutumisessa menty pari askelta perinteisempään, eli tummempaan – ja suorastaan mustaan – suuntaan. Poikkeuksia toki on runsaasti ja yksi niistä on vakiintuneeseen tapaan tamperelainen toiminnanohjaus- ja verkkokauppatalo Oscar Software.

Aiempiin vuosiin verrattuna roolini on kiepsahtanut 180 astetta, eli olen nyt aiempina vuosina kehuja Tyyliniekan jutuissa saaneen Oscar Softwaren palkkalistoilla, sillä Oscarin myyntijohtaja Jarno Lahtinen teki edellisillä messuilla Ibérico-kinkku kainalossa tarjouksen, josta en voinut kieltäytyä.

Oscarin messupukeutumisen ytimen muodostavat sinisävyinen irtotakki, valkoinen kauluspaita ja sinapinväriset chinot.
Oscarin messupukeutumisen ytimen muodostavat sinisävyinen irtotakki, valkoinen kauluspaita ja sinapinväriset chinot.

Oscarin Juuso Mustonen osoittaa, että myyntimiehen tärkein asuste on hymy. :-)
Oscarin Juuso Mustonen osoittaa, että myyntimiehen tärkein asuste on hymy. 🙂

Siispä tänä vuonna olen osa tiimiä, jonka pukeutumisessa on noudatettu vakiintunutta käytäntöä hyödyntää oman asiakkaamme tuotteita. Näin ollen miesten vaatteet ovat kenkiä, kauluspaitaa ja taskuliinaa lukuunottamatta valittu Heikki Lehdon Buzo-tuotemerkin valikoimista.

Vaikka vannon yksilöllisen pukeutumisen nimeen, messuilla on eduksi näyttäytyä yhtenäisenä rintamana vaatetuksen osalta. Tähän agendaan asettaa kuitenkin omat haasteensa se, että se mikä sopii ja on luontevaa miehille, ei ole sitä välttämättä naisille. Asia tuli ajankohtaiseksi naispuolisten kollegoidemme kohdalla, sillä Buzo vaatettaa nykyään vain miehiä.

Pienen pohdinnan jälkeen leidit päätyivät yhdenmukaisesti mustaan mekkoon, joka on tyylikäs valinta melkein mihin tahansa. Mutta kuka sanoi, että klassisen asukokonaisuuden tarvitsisi olla tylsä? Tähän kysymykseen antoi ensimmäisenä päivänä tyrmäävän vastauksen kollegani Minna Valtee, jonka Minna Parikan korkokengät ovat takuulla Alihankintamessujen päräyttävimmät. Samalla voin todeta, että Oscarin sisäinen tyylivaltikka siirtyi tänä vuonna pupunkorvan mitalla Minnan haltuun. 🙂

Minna Parikka - pupukengät
Minna Parikan pukukengät ovat messujen upeimmat.

Voit nähdä messujen tyylikkäimmät kengät Oscarin osastolla A 921.

Palvelut

Tyyliniekka Kellostudio

Tyyliniekka Kellostudio on asiakkaan tiloissa monikameratekniikalla toteutettava Facebook-live, joka lähetetään 25 tuhannen jäsenen Kellofoorumi-ryhmään.  Tyyliniekka Kellostudion tuotannoista uniikin tekevät keskittyminen...

Natiivimainonta Tyyliniekassa

Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä...

Videomainonta Tyyliniekassa

Videomainonta on tehokasta keino erottautua ja saavuttaa korkea huomioarvo Tyyliniekan ostovoimaisen lukijakunnan keskuudessa. Tätä varten tarjoamme omaa videomainonnan alustaa,...

Tyyliniekka LIVE Watch Show

Tyyliniekka LIVE Watch Show is a live broadcast to the 25,000-member Facebook watch community from a multi-camera studio built...