OJL Jewellery – Näin tunteet ovat vaikuttaneet sormuksiin

Kaupallinen yhteistyö: OJL

Porista maailmalle ponnistanut Olli Johan Lindroos on toisen polven yrittäjä ja kultaseppä, jonka suurena missiona on rakentaa suomalaisuuteen nojaava brändi nimeltä OJL. Olemme seuranneet ja dokumentoineet OJL:n tarinaa alkukesästä lähtien ja seuraavaksi kuulemme Ollin kertomana, miten Harmonia, Lumi, Sade ja Kide -sormusten nimet kumpuavat hänen omasta elämästään.

Palvelut

Tyyliniekka Kellostudio

Tyyliniekka Kellostudio on asiakkaan tiloissa monikameratekniikalla toteutettava Facebook-live, joka lähetetään 25 tuhannen jäsenen Kellofoorumi-ryhmään.  Tyyliniekka Kellostudion tuotannoista uniikin tekevät keskittyminen...

Natiivimainonta Tyyliniekassa

Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä...

Videomainonta Tyyliniekassa

Videomainonta on tehokasta keino erottautua ja saavuttaa korkea huomioarvo Tyyliniekan ostovoimaisen lukijakunnan keskuudessa. Tätä varten tarjoamme omaa videomainonnan alustaa,...

Tyyliniekka LIVE Watch Show

Tyyliniekka LIVE Watch Show is a live broadcast to the 25,000-member Facebook watch community from a multi-camera studio built...
Tilaa Tyyliniekan uutiskirjeLähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme.

Lähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme. Tietojasi emme luovuta eteenpäin.