I love me -tapahtumassa voit hemmotella itseäsi

I love me -tapahtuma on avannut tänään ovensa Helsingissä. Vielä viikonlopun ajan sinulla on mahdollisuus tutustua saman katon alla kauneuden, kosmetiikan ja hyvinvoinnin tuotteisiin ja palveluntarjoajiin. Näytteilleasettajia löytyy erityisesti kosmetiikkaan ja kauneuden- ja hiustenhoitoon liittyen sekä terveelliseen ruokaan ja liikuntaan.

Messuosastot kuhisivat kävijöitä: messutarjoukset villitsivät ostoksille ja kassajonoihin. Houkuttelevaa ostettavaa löytyy paljon ja ilman ostoksia tapahtumasta on varmasti hankala poistua.

Kenelle? Itse suosittelen tapahtumaa erityisesti kosmetiikasta ja meikkaamisesta sekä ihonhoidosta kiinnostuneille. Esillä on laaja kirjo eri merkkejä ja toimijoita. Erityisesti kotimaisiin ihonhoito ja kosmetiikkasarjoihin kannattaa tutustua. Tapahtumassa on helppo päivittää sekä meikkipussin sisältö ja meikkaamiseen tarvittavat välineet että ihonhoidon tuotteet.

Kurkkaapa myös nämä osastot:

  • Miraque esittelee irtoripsien kuuminta hittiä, kehittämiään magneettiripsiä.

  • Choicen Ratian suunnittelemissa pakkauksissa on tarjolla suomalaisia ihonhoitotuotteita monipuolisesti erilaisiin tarkoituksiin.

  • Laponie of Scandinavian ihonhoitotuotteet kuuluvat myös kotimaisten tuotteiden uutuuslistalle.

  • Flow Cosmetics on laajentanut myös luonnonmukaisiin meikkeihin, joita pääset tapahtumassa kokeilemaan.

  • INARIn arktiset ihonhoitotuotteet löytyvät Jolien osastolta. Olen testanneet tuotteita kuukauden ajan ja voin suositella tuotteita lämpimästi. Nyt kannattaakin suunnata tapahtumassa Jolien osastolle ja hyödyntää loistavat messutarjoukset.

  • Viaminnetin osastolla pääset kasvattamaan korvakoruvalikoimaasi upeilla nahkasta tehdyillä korvakoruille. Ihaile myös osastolla olevaan nahkaista capelettia – tulemme kertomaan tästä tarkemmin myöhemmin.

  • Sauson käsineosasto on täynnä herkullisia värejä ja hyviä messutarjouksia.

Palvelut

Tyyliniekka Kellostudio

Tyyliniekka Kellostudio on asiakkaan tiloissa monikameratekniikalla toteutettava Facebook-live, joka lähetetään 25 tuhannen jäsenen Kellofoorumi-ryhmään.  Tyyliniekka Kellostudion tuotannoista uniikin tekevät keskittyminen...

Natiivimainonta Tyyliniekassa

Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä...

Videomainonta Tyyliniekassa

Videomainonta on tehokasta keino erottautua ja saavuttaa korkea huomioarvo Tyyliniekan ostovoimaisen lukijakunnan keskuudessa. Tätä varten tarjoamme omaa videomainonnan alustaa,...

Tyyliniekka LIVE Watch Show

Tyyliniekka LIVE Watch Show is a live broadcast to the 25,000-member Facebook watch community from a multi-camera studio built...
Tilaa Tyyliniekan uutiskirjeLähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme.

Lähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme. Tietojasi emme luovuta eteenpäin.