Swatch Group järjestää “pikku-Baselworldin” samaan aikaan Baselworldin kanssa

Maailman suurin kello- ja korualan messutapahtuma Baselworld on kokenut loppuvuodesta suuria mullistuksia, kun lukuisat kellomerkit Swatch Groupin vanavedessä ovat ilmoittaneet jättäytyvänsä pois vuoden 2019 messuilta.

Etenkin Swatch Groupin poisjäänti on herättänyt kysymyksiä siitä, miten konserni aikoo jatkossa hoitaa uutuuksiensa esittelyt sidosryhmilleen. Median osalta tilanne on vielä auki, mutta jälleenmyyjien osalta tilanteeseen on tullut selvyyttä.

Vahvistuneiden huhujen mukaan Swatch Group järjestää luksusmerkkiensä toimesta pikku-Baselworldin Zürichissa sijaitsevassa Grieder Housessa, jonka Swatch Group osti kaikessa hiljaisuudessa itselleen vuonna 2014. Ajankohdaksi on valikoitunut 19.-26. maaliskuuta, eli samaan aikaan Baselworldin kanssa. Ajoituksen puolesta jälleenmyyjät voivat näin lyödä kaksi kärpästä yhdellä matkalla.

Zürichissa järjestettävässä pikku-Baselworldissa esitellään medialta piilossa Blancpainin, Breguetin, Glashütte Originalin, Harry Winstonin, Jaquet Drozin ja Omegan uutuuksia, joten suomalaisittain tärkeitä merkkejä Longines, Certina ja Tissot etunenässä (sekä Mido, Rado ja Swatch) ei tapahtumassa nähdä.

Se miten Swatch Groupin “pienempien” merkkien uutuusesittelyt tehdään on vielä vahvistuksia vailla. Suomen osalta on huhuttu siitä, että esittelyt tehdään merkkikohtaisesti sitä mukaa, kun maaedustajat saavat tietoa ja luvan esitellä uutuudet jälleenmyyjilleen.

Palvelut

Tyyliniekka Kellostudio

Tyyliniekka Kellostudio on asiakkaan tiloissa monikameratekniikalla toteutettava Facebook-live, joka lähetetään 25 tuhannen jäsenen Kellofoorumi-ryhmään.  Tyyliniekka Kellostudion tuotannoista uniikin tekevät keskittyminen...

Natiivimainonta Tyyliniekassa

Natiivimainonta on tehokasta keino puhutella Tyyliniekan ostovoimaista yleisöä, jolle haluat myydä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Tuottamalla lukijoitamme puhuttelevaa sisältöä...

Videomainonta Tyyliniekassa

Videomainonta on tehokasta keino erottautua ja saavuttaa korkea huomioarvo Tyyliniekan ostovoimaisen lukijakunnan keskuudessa. Tätä varten tarjoamme omaa videomainonnan alustaa,...

Tyyliniekka LIVE Watch Show

Tyyliniekka LIVE Watch Show is a live broadcast to the 25,000-member Facebook watch community from a multi-camera studio built...
Tilaa Tyyliniekan uutiskirjeLähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme.

Lähetämme sinulle kerran päivässä koosteen uusimmista julkaisuistamme. Tietojasi emme luovuta eteenpäin.