LVMH:sta tulee 75-vuotisjuhliaan vuonna 2025 viettävän Formula 1:n globaali kumppani 10 vuoden sopimuksella. Yhteistyön myötä useat LVMH:n luksusmerkit tulevat näkymään F1-sirkuksessa.
Ennen LVMH-kumppanuuden julkistamista spekuloitiin sillä, että F1:n pitkä yhteistyö Rolexin kanssa on päättymässä ja potentiaalisimpana korvaajana pidettiin autourheilumaailmassa marinoitunut ja tänä päivänä Red Bullin F1-tallia sponsoroiva TAG Heuer. Tiedotteen mukaan vuoden 2025 alussa virallisesti alkava yhteistyö käsittää useita LVMH-konsernin luksusmerkkejä, kuten Louis Vuitton, Moët Hennessy ja TAG Heuer.

Yhteistyö on luonnollinen jatkumo sille, että Formula 1 -sarjaa hallinnoiva Liberty Media on tehnyt sarjasta entistä viihteellisemmän, jossa varikolla nähdään entistä enemmän muoti- ja viihdemaailman supertähtiä. Oletettavaa on myös se, että LVMH palauttaa samppanjan (kenties Moët & Chandon) takaisin palkintopallille muutaman välivuoden jälkeen, sillä vuodesta 2021 alkaen podiumilla on nautittu italialaista kuohuviiniä.
Strateginen kumppanuus
Solmitun kumppanuuden laajuus kielii vahvasti siitä, että popularisoitunut Formula 1 -sarja tukee monella tapaa LVMH:n laajenemissuunnitelmia mm. Yhdysvaltain markkinoille, jossa urheilu, viihde, muoti ja tähtikulttuuri elävät käsi kädessä. Kumppanuus on tässä mielessä luonnollinen jatkumo ranskalaisen LVMH-konsernin pyrkimykselle nousta suuremmaksi peluriksi USA:ssa, jonka kruununjalokiveksi ostettiin nelisen vuotta sitten amerikkalaisille ikoninen Tiffany.