Citizenin Save the Beyond -kampanja haluaa turvata luonnon monimuotoisuuden

Japanilainen Citizen on lanseerannut Promaster-kellomallistonsa 30-vuotisen taipaleen kunniaksi Save the Beyond -kampanjan, joka on viimeaikaisten uutisten valossa ajankohtaisempi kuin koskaan. Save the Beyond -kampanjan myötä Citizen haluaa nostaa globaalisti ihmisten tietoisuutta maailman luonnon monimuotoisuuden häviämisestä, sekä ammattilaisista jotka taistelevat sitä vastaan.

Tietoisuus on ensimmäinen askel kohti parempaa tulevaisuutta.

Suomalaisilta Save the Beyond -kampanjaan osallistuminen edellyttää luontoteemaan tai luonnonsuojeluun liittyvän kuvan postaamista sosiaaliseen mediaan (Instagram tai Facebook) siten, että postaukseen merkitään Citizen Suomen tili*, sekä aihetunnisteet #CitizenSuomi ja #SaveTheBeyondFinland.



* @CitizenSuomi (Instagram)
* @CitizenFinland (Facebook)

Kilpailuun voi osallistua niin monella kuvalla kuin haluaa, mutta vain julkisten profiilien kuvat ovat mukana kilpailussa. Citizen Suomi arpoo kilpailuaikana (1.8.2019 – 29.2.2020) joka kuukausi Citizen-kellon, joiden tarkemmat mallit ilmoitetaan edellä mainituissa sosiaalisen median kanavissa. Kampanjan pääpalkintona on Citizen Promaster NY0071-81E -rannekello, joka arvotaan 2.3.2020. Kaikille voittajille ilmoitetaan voitoista henkilökohtaisesti.





Lue lisää kampanjasta Citizen Suomen nettisivuilta.

Matti Airaksinen
Matti Airaksinen on Tyyliniekan ja sen kelloihin erikoistuneen sisarjulkaisu Stylefellow'n perustaja ja päätoimittaja. Tyyli- ja kellointoilun lisäksi hän harrastaa valo- ja videokuvaamista, ruoanlaittoa ja matkailua. Vapaa-aika kuluu pääasiassa perheen parissa.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän

Aihepiirin uusimmat

Tilaa Tyyliniekan uutiskirjeLähetämme sinulle koosteen uusimmista julkaisuistamme maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Lähetämme sinulle koosteen uusimmista julkaisuistamme maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Tietojasi emme luovuta eteenpäin.