Aktiivinen vaikuttaja, jolla on oma media

Inhouse on Tyyliniekan ”Marketing as a Service” -palvelukonsepti, joka tarjoaa asiakkaalle ennalta määritellyt resurssit markkinointiin. Olemme sisältömarkkinoinnin kumppani, jolla on Suomen johtava rannekelloja, pukeutumista, asumista ja autoja yhdistävä lifestyle-verkkomedia, joka tavoittaa kuukausittain yli satatuhatta suomalaista. Verkkolehden lisäksi ylläpidämme useita alansa suosituimpia yhteisöjä Facebookissa, mihin tarjoamme erilaisia näkyvyysratkaisuja.

Toimintamallimme on simppeli: Maksatte etukäteen sovitusta ajasta, jonka puitteissa tuotamme haluttua sisältöä omaan markkinointiinne, soveltuvin ja halutuin osin Tyyliniekka-verkkolehteen ja sosiaalisen median kanaviimme. Maksatte sisällöistä ja lukijoista, kerran kuukaudessa. Kaikki tuotettu sisältö on vapaassa käytössä ilman aikarajoituksia.

Aikamme on rahaa, mutta käyttämällä sen tehokkaasti teemme rahaa. Toteutamme sisältöjä ammattitaidolla seuraavilla vaihtoehdoilla:

1. päivä kuukaudessa – 1.500 €/kk
2. päivää kuukaudessa – 2.500 €/kk
3. päivää kuukaudessa – 3.400 €/kk
4. päivää kuukaudessa – 4.300 €/kk
5. päivää kuukaudessa – 5.000 €/kk

Voitte ostaa maksimissaan viikon työpanoksen kuukaudessa. Näin varmistamme, että meillä jää aikaa palvelumme kehittämiseen ja verkostoitumiseen, joka tuo lisää lukijoita ja seuraajia verkkolehdellemme. Yhden työpäivän panoksella teemme yhden laadukkaan artikkelin, some-videon, some-postaussarjan tai vastaavan toimenpiteen.


Hintoihin lisäämme voimassa olevan arvonlisäveron 24 %. Lyhin sopimuskautemme on kuusi (6) kuukautta. Palvelun laskutamme kuukausittain ensimmäisenä arkipäivänä, 14 päivää netto.

Lisätietoja antaa
Matti Airaksinen
[email protected]
Puh. 045 122 8780