Viestintätoimisto, jolla on oma media
Inhouse on Tyyliniekan “Marketing as a Service” -palvelukonsepti, joka tarjoaa asiakkaalle ennalta määritellyt resurssit kello-, koru- ja tyyliaiheisen markkinoinnin ja viestinnän toteuttamiseen. Olemme “viestintätoimisto”, jolla on Suomen johtava rannekelloja. koruja, sekä miesten ja naisten tyyliä käsittelevä verkkolehti, joka tavoittaa kuukausittain yli satatuhatta suomalaista. Verkkolehden lisäksi ylläpidämme Kellofoorumia, joka tavoittaa kuukaudessa noin 7000 eri kävijää, mihin tarjoamme erilaisia näkyvyysratkaisuja.
Lue kohderyhmästämme lisää täältä.
Toimintamallimme on simppeli:
- Maksatte etukäteen sovitusta ajasta, jonka puitteissa
- tuotamme haluttua sisältöä omaan markkinointiinne,
- soveltuvin ja halutuin osin Stylefellow-verkkolehteen
- ja sosiaalisen median kanaviimme.
Asiakas maksaa sisällöistä ja lukijoista, kerran kuukaudessa. Kaikki tuotettu sisältö on asiakkaan vapaassa käytössä ilman aikarajoituksia.
Investointi
Aikamme on rahaa, mutta käyttämällä sen tehokkaasti teemme rahaa. Toteutamme sisältöjä ammattitaidolla seuraavilla vaihtoehdoilla:
- päivä kuukaudessa – 1.200 €/kk
- päivää kuukaudessa – 2.300 €/kk
- päivää kuukaudessa – 3.300 €/kk
- päivää kuukaudessa – 4.200 €/kk
- päivää kuukaudessa – 5.000 €/kk
Voitte ostaa maksimissaan viikon työpanoksen kuukaudessa. Näin varmistamme, että meillä jää aikaa palvelumme kehittämiseen ja verkostoitumiseen, joka tuo lisää lukijoita ja seuraajia verkkolehdellemme. Yhden työpäivän panoksella teemme yhden laadukkaan artikkelin, some-videon, some-postaussarjan tai vastaavan toimenpiteen (ks. referenssit alta).
- Edellä mainittuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.
- Lyhin sopimuskautemme on 12 kuukautta.
- 12 kuukautta pidempien sopimuskausien hinnoista vähennetään -10 %.
- Työt laskutamme kuukausittain etukäteen, 7 päivää netto.
- Työt käynnistyvät laskun maksamisen jälkeen.
Lisätietoja antaa
Matti Airaksinen
[email protected]
Puh. 045 122 8780